03 March 2008

DARI SANA KESINI..


Agak bosan,sesungguhnya agak bosan gak asyik2 bukak myspace.tak habes2.
sampaikan myspace ni aku rasa sudah jadi trend kepada remaja masa kini.
lama2 aku rasa tawar hati dan agak bosan dengan myspace.budak darjah4
pown ada myspace sekarang kan??berbeza dgn zaman ayah aku yg katanya dulu
budak darjah4 dah boleh tolong bapak diaorang tebang pokok pakai kapak.
huish!!jauh beza. So,sekarang aku beralih diri aku ke BLOG.disini kita lebih bebas.
bleh wat isu semasa & macam2 lagi weh.so,sekarang myspace ni kira bkk skaliskale.
hehe..aku sebenarnya bukannya terlalu pandai tentang penulisan ni.apa yg aku
tulis ni.hanya melalui apa yang aku suka tulis dan akan ku siarkan sedikit gambar-gambar
kononnya untuk memantapkan lagi blog aku.so,terpulang kepada korang nak baca atau
tidak.kalau tak suka,jempot datang rumah.hahaok.sekarang kita ikuti perjalanan omawtakmosudah.blogspot.com